narty head

Head – nowości w modelach Worldcup Rebels i Supershape

Wielkie zmiany w domu Head. Aż pięć modeli linii Worldcup Rebels oraz kolejnych pięć serii Supershape to konstrukcje zupełnie nowe, wykorzystujące zarówno technologię tłumienia drgań EMC (o niej dokładniej w innej notatce), jak i zmienioną geometrię.

Wszystkie te modele inżynierowie wyposażyli w trochę mniej agresywne i strome dzioby. Dzięki takiemu rozwiązaniu inicjacja skrętów ciętych ma być bardziej płynna i harmonijna. Po prostu deski te postawione na krawędziach troszeczkę wolniej i łagodniej zaczną zabierać nas w łuki. Łatwiejsze będzie też regulowanie promienia skrętów za pomocą docisku środkowej części nart. Wygląda na to, że po kilku latach mody na bardzo niskie, strome i szerokie dzioby konstruktorzy postanowili trochę zmienić geometrię i pozostawić narciarzom ekspertom trochę więcej wyboru linii. Uważam, że takie rozwiązanie może bardzo korzystnie wpłynąć na zachowanie się takich desek na śniegu. Nowinki linii Worldcup Rebels to: E-Speed PRO, E-Race PRO, E-Speed, E-Race i E-SL. W grupie Supershape nową geometrię mają modele: E-Original, E-Speed, E-Magnum, E-Rally i E-Titan.

Znaczniki

Podobało się? Doceń proszę atrakcyjne treści i kliknij:

3 komentarze do “Head – nowości w modelach Worldcup Rebels i Supershape”

Dodaj komentarz

Zobacz także

Inne artykuły

nowe narty

Nowości w świecie nart na 2024/2025

Tradycyjnie na początku sezonu rzucamy garść newsów. Z mnogości mniej lub bardziej udanych innowacji technicznych staramy się wybrać te najbardziej wartościowe. Skitouring, freeride, allmountain czy jazda po przygotowanych trasach –

maxx booldożer

Słodkie życie zwykłego instruktora

Osrodek narciarski X gdzieś we Włoszech, grudzień, godzina 6.35. Budzik przeszywa i ogłusza. Za oknem jest jeszcze ciemno. Buty, kask, bidon, rękawiczki – w plecaku. Wkrętarka z zapasową baterią, wiertarka, klucz

braathen

Cały we łzach – po pierwszym gigancie sezonu

Szast-prast, i ani się obejrzeliśmy, jak rozpoczął się kolejny alpejski sezon. Tradycyjnie pierwsze zawody odbywają się w ostatni weekend października w austriackim Sölden, na wymagającej trasie lodowca Rettenbach. Nigdy

Newsletter

Dołącz do nas – warto

Jeśli chcesz dostawać informacje o nowościach na stronie, nowych odcinkach podcastu, transmisjach live na facebooku, organizowanych przez nas szkoleniach i ważnych wydarzeniach oraz mieć dostęp do niektórych cennych materiałów na stronie (np. wersji online Magazynu NTN Snow & More) wcześniej niż inni, zapisz się na newsletter. Nie ujawnimy nikomu tego adresu e-mail, nie przesyłamy spamu, a wypisać możesz się w każdej chwili.