ISPO 2009 – najbardziej „odjechane” stoiska

ISPO tym różni się od targów w Kielcach, że wykracza poza utarte schematy. Każdego roku wystawcy starają się przyciągnąć uwagę odwiedzających wyszukanym designem, grą świateł i ekspozycją stylizowaną np. na dom duchów czy warsztat motocyklowy. Od lat prym w tym temacie wiedzie firma K2. Jeśli ktoś był kilka razy na targach w Monachium, to na pewno zastanawia się jak tym razem będzie wyglądało stoisko tego amerykańskiego producenta. W 2009 roku odwiedzający ekspozycję K2 mogli poczuć się jak na campingu. Na grillu piekły się kiełbaski, z głośników sączyły się kawałki Creedence Clearwater Revival, a pani bufetowa wydawała hot-dogi wszystkim chętnym. Czad!

20090202_102058_0098

20090201_120936_0048

20090201_120612_0045

Równie imponująco wyglądało stoisko firmy Ride produkującej snowboardy. Ekspozycja przypominała dom duchów z wesołego miasteczka, było głośno, strasznie i kolorowo. Dzięki temu zawsze do wejścia ustawiała się kolejka. Przemyślany marketing działa cuda.

20090202_111050_0101

Jako trzeci pod względem atrakcyjności zaprezentował się Colmar. Stoisko tego producenta stylizowane było na rockową scenę, a poszczególni muzycy ubrani w odzież narciarską. Pewnym utrudnieniem była restrykcyjna weryfikacja osób, które mogły fotografować ekspozycję, ale po zapewnieniach, że nie pracuję dla Chińczyków i nie chcę skopiować wzorów ubrań dostałem pozwolenie.

20090202_094826_0085

20090202_094856_0087

20090202_095122_0089

Do stoisk, które wyróżniały się z pozostałych zaliczyłbym jeszcze Uvexa, do którego wzrok przyciągała rajdowa maszyna opatrzona logo Red Bulla.

20090201_164224_0082

20090201_125104_0061

Ciekawie prezentował się również Elan z wybiegiem, na którym co jakiś czas modelki prezentowały nową kolekcję nart dla kobiet przyciągając tłumy widzów. Osobnym rozdziałem jest hala ISPO Vision, na której prawie wszystkie stoiska urządzone są w niekonwencjonalny sposób. Niestety wielu z nich nie można fotografować. Miejmy nadzieję, że kryzys finansowy szybko się skończy i stoiska w kolejnych latach będą jeszcze bardziej atrakcyjne.

20090202_100838_0092

20090202_101016_0093

Znaczniki

Podobało się? Doceń proszę atrakcyjne treści i kliknij:

Dodaj komentarz

Zobacz także

Inne artykuły

azs winter cup

AZS WC: Awaryjna zmiana miejsca i medale debiutantów

Maja Chyla (UJ Kraków) zwyciężyła w obu konkurencjach inauguracyjnych zawodów AZS Winter Cup 2024/2025. Wśród mężczyzn złoto w gigancie wywalczył debiutant Kamil Koralewski (UEK Kraków), a w slalomie najszybszy był

katarzyna ostrowska

CARV – czy ten gadżet jest dla ciebie?

W dobie nowoczesnych technologii pojawił się produkt, który może znacznie przyspieszyć proces nauki jazdy na nartach.CARV to innowacyjne rozwiązanie, które zyskuje na popularności i może być ciekawym wyborem zarówno dla początkujących,jak

10 grzechów polskiego narciarstwa

Grzech 1. – wczesna rywalizacja sportowa wśród dzieci

Od wielu lat w Polsce obserwujemy wzrost liczby startujących małych dzieci na zawodach i może nie byłoby w tym nic złego, gdyby rywalizacja ta była traktowana w luźny i bardziej zabawowy sposób. Dochodzi jednak do sytuacji,

magazyn ntn snow & more

Drugi numer NTN Snow & More już w sprzedaży!

Drodzy narciarze i miłośnicy sportów zimowych! Z ogromną przyjemnością prezentujemy Wam drugi numer NTN Snow & More na sezon 2024/2025! Zima tuż za rogiem, stoki w alpach pokryte świeżym śniegiem,

Newsletter

Dołącz do nas – warto

Jeśli chcesz dostawać informacje o nowościach na stronie, nowych odcinkach podcastu, transmisjach live na facebooku, organizowanych przez nas szkoleniach i ważnych wydarzeniach oraz mieć dostęp do niektórych cennych materiałów na stronie (np. wersji online Magazynu NTN Snow & More) wcześniej niż inni, zapisz się na newsletter. Nie ujawnimy nikomu tego adresu e-mail, nie przesyłamy spamu, a wypisać możesz się w każdej chwili.