nordica enforcer 104

Nordica Enforcer 104 186 cm

Moje ulubione freeride 2019/2020 #1

Enforcery są znane i cenione od dobrych kilku sezonów, a ich wcześniejsze wcielenie, czyli Helldorado, też nie było od macochy. W tym sezonie rodzina Enforcerów powiększa się o kilka modeli. Jednym z nich są deski o szerokości 104 mm na odcinku pod butem, które zrobiły na mnie fenomenalne wrażenie. Zacznijmy od tego, że jeżdżę na nartach głównie po trasach gór i poza nimi w okolicach mojej wioski. Teren jest normalny, alpejski, to znaczy mniej więcej ⅔ przewyższeń pozbawionych jest roślinności, a pozostała część to trasy przebiegające przez las. Potrzebuję desek freeride sprawdzających się na otwartych przestrzeniach, gdzie można grzać „na pełnym gwizdku”, które są jednocześnie wystarczająco skrętne do jazdy pomiędzy drzewami. I takie właśnie są nowe Enforcery. Nazwałem je freeride’owymi slalomkami. Ich skrętność i lekkość prowadzenia nie mają sobie równych wśród desek o porównywalnej szerokości. Dzięki sporej długości mają też wystarczający wypór i stabilność kursową do szybkiej jazdy po otwartych przestrzeniach. Nawet po trasach jeździ się na nich całkiem fajnie. Dla mnie są to freeride’ówki idealne i już zamówiłem parę dla siebie. To taka rekomendacja.

Znaczniki

Podobało się? Doceń proszę atrakcyjne treści i kliknij:

Dodaj komentarz

Zobacz także

Inne artykuły

nowe narty

Nowości w świecie nart na 2024/2025

Tradycyjnie na początku sezonu rzucamy garść newsów. Z mnogości mniej lub bardziej udanych innowacji technicznych staramy się wybrać te najbardziej wartościowe. Skitouring, freeride, allmountain czy jazda po przygotowanych trasach –

maxx booldożer

Słodkie życie zwykłego instruktora

Osrodek narciarski X gdzieś we Włoszech, grudzień, godzina 6.35. Budzik przeszywa i ogłusza. Za oknem jest jeszcze ciemno. Buty, kask, bidon, rękawiczki – w plecaku. Wkrętarka z zapasową baterią, wiertarka, klucz

braathen

Cały we łzach – po pierwszym gigancie sezonu

Szast-prast, i ani się obejrzeliśmy, jak rozpoczął się kolejny alpejski sezon. Tradycyjnie pierwsze zawody odbywają się w ostatni weekend października w austriackim Sölden, na wymagającej trasie lodowca Rettenbach. Nigdy

Newsletter

Dołącz do nas – warto

Jeśli chcesz dostawać informacje o nowościach na stronie, nowych odcinkach podcastu, transmisjach live na facebooku, organizowanych przez nas szkoleniach i ważnych wydarzeniach oraz mieć dostęp do niektórych cennych materiałów na stronie (np. wersji online Magazynu NTN Snow & More) wcześniej niż inni, zapisz się na newsletter. Nie ujawnimy nikomu tego adresu e-mail, nie przesyłamy spamu, a wypisać możesz się w każdej chwili.