NTN Snow & More 2018/2019 nr 1

| długość: 175 cm | promień: 15,3 m | taliowanie: 123-68-103 | WORLDCUP REBELS i .RACE PRO HEAD VIP (specjalne) Komentarz: Kolejne nowe narty w stawce. Na bazie znanej już geometrii firma Head stworzyła nowe de- ski wykonane w technologii przeznaczonej dla nart sportowych z najwyższej półki. i.Race Pro to na pewno deski wymagające, które jednak trochę podzieliły naszych testerów. Komentarze: „Bardzo dobre deski dla narciarzy o wysokich umiejętnościach i nienagannej technice jazdy. Znakomite trzymanie na twardym, pewna inicjacja skrętów. Stabilne i dynamiczne” i „Bardzo stabilne i dobrze trzymające deski. Fajnie dokręcają wiraże i oddają włożoną energię. Bezproblemowe również w śladzie ślizgowym. Najfajniej jeżdżą łukami o średnich promieniach po dobrze i twardo przygotowanym śniegu” oraz „Sportowe i mocne narty dla ambitnych, ale do całodziennej jazdy. Trochę ospałe przy przejściach z krawędzi na krawędź, ale za to bardzo stabilne. Przyjem- ne i harmonijne”. Z drugiej strony usłyszeliśmy: „Konstrukcja dająca mnóstwo mocy i fantastyczne trzymanie, jednak… Wydają mi się zbyt sztywne z przodu przed wiązaniami i zbyt elastyczne z tyłu i przez to chcą jeździć tylko jednym, swoim promieniem. Przy próbach skręcania ciaśniej wymuszają sterowanie poprzez tyły. Zbyt elastyczny tył nie daje też kopa na końcu łuku”. OKRES ADAPTACJI PROWADZENIE SKRĘTU SKRĘTNOŚĆ NA KRAWĘDZIACH SKRĘTNOŚĆ W ŚLIZGU STABILNOŚĆ W ŁUKU PRZYJEMNOŚĆ Z JAZDY krótki duża dobra dobra duża duża 3.8 4.2 4.4 4.3 4.8 4.2 długi mała słaba słaba mała mała PRZEZNACZENIE DLA KOGO? poza trasą początkujący trasa ekspert | długość: 175 cm | promień: 17 m | taliowanie: 126-76-105 | SUPER CHARGER K2 VIP (specjalne) Komentarz: Kolejny model nart z odświeżonej kolekcji firmy K2. Podobnie jak deski z innych grup, rów- nież te wykonano w pięknej, tradycyjnej i płaskiej technologii sandwich. Bardzo wysoka ocena punktowa i niezwykle ciepłe oceny testerów. Komentarze: „Chyba największe zaskoczenie testów. Bardzo harmonijne i doskonale trzymające zadany tor jazdy narty. Pomimo archaicznej (lub modnej) szaty graficznej jeżdżą bar- dzo nowocześnie, a łuki na krawędziach to ich najmocniejsza cecha. Znakomite również w rozmiękłym śniegu. Wszechstronne. Jeśli muszę się do czegoś przyczepić, to do powolności z krawędzi na krawędź” i „Świetne i wszechstronne deski dla zaawansowanych narciarzy. Bardzo dobrze trzymają w skrętach. Stabilne w łukach i jeździe na wprost. Średnio dynamiczne, ale bardzo harmonijne” oraz „Przyjemne w prowadzeniu, wszech- stronne deski do łuków na krawędziach o średnich i dużych promieniach. Harmonijne. Szybka inicjacja skrę- tów. Stabilne. Doskonałe do jazdy po 13.00, kiedy trasy są już zryte. Dla dobrych narciarzy. Uniwersalne, ale mają w sobie sportowego ducha”, dalej, „Narty kompletne. Bardzo stabilne, a jednocześnie łatwe w prowa- dzeniu. Tak samo znakomite w twardych warunkach, jak i rozmiękłej ciapie”. OKRES ADAPTACJI PROWADZENIE SKRĘTU SKRĘTNOŚĆ NA KRAWĘDZIACH SKRĘTNOŚĆ W ŚLIZGU STABILNOŚĆ W ŁUKU PRZYJEMNOŚĆ Z JAZDY krótki duża dobra dobra duża duża 4.9 4.6 4.6 4.8 4.9 4.9 długi mała słaba słaba mała mała PRZEZNACZENIE DLA KOGO? poza trasą początkujący trasa ekspert 133

RkJQdWJsaXNoZXIy NDU4MTI=