NTN Snow & More 2017/2018 nr 1

nie tylko przywiózł na testy bardzo cie- kawe deski, ale czynnie pomagał nam w codziennym ustawianiu, przestawia- niu i zbieraniu slalomów. Sebastian był na testach w asyście swojej córki Eli i jej kuzyna Krystiana. Pomimo młodego wieku oboje są wspaniałymi narciarza- mi, a oglądanie ich w akcji jest wielką przyjemnością. Mamy nadzieję, że na następnych testach zagoszczą ponow- nie. W trakcie trwania testów wszystkie narty były codziennie smarowane pre- paratami firmy Holmenkol dostarczony- mi przez pana Jacka Niklińskiego – im- portera na terenie Polski. Jeszcze raz dziękujemy. Wszystkie osoby, które są zainte- resowane uczestnictwem w naszych testach, prosimy o kontakt e-mailowy z redakcją najpóźniej w lutym 2018 roku. Prosimy o przedstawienie swojego do- świadczenia narciarskiego w formie opi- su lub za pomocą zdjęć lub filmu. Za- praszamy. Naprawdę warto! gości testu (są to na przykład przedsta- wiciele importerów) oraz serwisantów. Razem daje to liczbę osiemdziesięcior- ga osób i tym samym spore wyzwanie organizacyjne. Wszystko jednak udało się znakomicie. W ostatnim sezonie, oprócz marek znanych i cenionych na naszym rynku, do dyspozycji mieliśmy aż cztery nowe w naszych porówna- niach firmy. Były to: Croc, Kästle, RTC i Wed’ze. Po kilkuletniej przerwie, za sprawą nowego importera, na testy wróciły produkty włoskiej marki Blos- som. Zabrakło jedynie Blizzarda i K2. Importerzy tych marek tłumaczyli się problemami logistycznymi, a przecież samochód wypełniony nartami jechał z Warszawy do Kaunertalu. Wystarczy- ło więc zadzwonić, aby lekko zmodyfi- kować trasę i pojechać przez Mikołów. O ile brak na testach marki K2 – mało znaczącej na polskim rynku – niewiele zmienia, o tyle Blizzarda trochę szkoda, gdyż nadal potrafią produkować dosko- nałe deski. Na osłodę: wszystkie mode- le nart sportowych firmy Blizzard, za- równo tych FIS-owych, jak i sklepowych różnią się od porównywalnych desek firmy Nordica wyłącznie szatą graficzną. Tak czy inaczej do dyspozycji mieliśmy 116 par nart, a to naprawdę dużo. Organizatorzy dziękują wszystkim testerkom i testerom za ogromne zaan- gażowanie i pilność w wypełnianiu kart ocen. Wykonaliście wspaniałą robotę, dzięki której wiele osób wybierze dla siebie optymalne deski. Dziękujemy też tradycyjnie serwisan- tom za ich fantastyczną robotę oraz poczucie humoru zachowywane nawet w stresowych momentach. Nartami firmy Scott opiekował się Kuba Mal- czewski, Fischerami – Marek i Tomek Żurawieccy. Pozostałe marki obsłu- giwali serwisanci Super Serwisu NTN w składzie: Tomasz Nagalski, Wojtek Fronczak, Bartek Fronczak, Wojtek Gepner i Mirek Owczarczyk. Specjalne podziękowania dla Sebastiana Sosen- ki, przedstawiciela firmy Croc, który

RkJQdWJsaXNoZXIy NDU4MTI=