| długość: 165 cm | promień: 12,5 m | taliowanie: 117,5-65,5-101,5 |
Redster FIS SL
Atomic
slalom fis
Komentarz:
Mając w swojej stajni takiego zawodnika jak Marcel Hirschner, trudno nie umieć zrobić
nart slalomowych. Zgodnie z oczekiwaniami slalomowe, komórkowe deski Atomica robiły bardzo dobre
wrażenie, a niektórzy uznali je za najlepsze w grupie. Punktowo miejsce trzecie, ale ogromna większość
komentarzy była wręcz entuzjastyczna. Opinie: „Big Wow! Na takie narty czekałem. Czysta moc. Na
tle innych nart w grupie są jak starszy brat. Wszystko robią najlepiej: zakręcają same, tylko pilnuj, żeby
je złapać na końcu wirażu. Wartość dynamiki na końcu skali. Boskie” i „Moje ulubione. Sztywne, ale
oddają wszystko, co się w nie włoży. Dynamit przy wyjściu ze skrętu. Mają kopa. Są szybkie, skrętne
i manewrowe. Trzeba je mocno dociskać” oraz „Jedne z najbardziej dynamicznych i agresywnych nart
w teście. Bardzo szybko przechodzą ze skrętu w skręt. Są bardzo zwinne i zwrotne. Trzeba uważać przy
wyjściu z zakrętu, bo lubią uciec do przodu. Dają frajdę z jazdy”. Dalej: „Co za skrętność i dynamika! Po
prostu wpinasz narty i robisz, co chcesz. Super szybkie reakcje na każdy impuls” i jeszcze: „Wymagają
koncentracji, techniki i siły. Odwdzięczą się stabilnym prowadzeniem i dynamiką. Wspaniale trzymają”.
dla amatorów?
NIE
INICJACJA SKRĘTU
PROWADZENIE SKRĘTU
TRZYMANIE KRAWĘDZI
ZMIANA PROMIENIA SKRĘTU
PRZEJŚCIE Z KRAWĘDZI NA KRAWĘDŹ
DYNAMIKA
SKUTECZNOŚĆ W BRAMKACH
aktywna
harmonijne
dobre
łatwa
szybkie
wysoka
duża
5.0
5.4
5.5
5.4
5.6
5.6
5.4
pasywna
nerwowe
słabe
trudna
łatwe
niska
mała
| długość: 180 cm | promień: 19,1 m | taliowanie: 116-70-98 |
Racetiger Speedwall GS UVO
Völkl
gigant
Komentarz:
Sportowe narty firmy Völkl mają ustaloną renomę. Nie inaczej jest też w przypadku pre-
zentowanego modelu, który wzbudził duży entuzjazm naszych testerów. Punktowo miejsce drugie, ale
bardzo niewiele opinii innych niż zachwyty. Komentarze: „Super sprzęt! Genialne trzymanie w skręcie
i dynamika. Harmonijne i jednocześnie sportowe. Sztywne, ale pomimo to inicjacja skrętów nie stanowi
problemu. Krótki okres adaptacji. Tylko wpiąć i jechać na gigant” i „Bardzo żwawe narty, które szybko za-
kręcają poprzez dzioby. Dynamiczne i pewne. Można na nich jechać bardzo szybko, a nawet motywują
do coraz szybszej jazdy. Błyskawiczne ze skrętu w skręt. Genialnie trzymają na krawędziach, harmonijnie
prowadzą łuki” oraz „Przyjemne w prowadzeniu, dobrze przechodzą ze skrętu w skręt. Bardzo stabilne
w łukach, można się na nich pobawić na dobrze przygotowanym stoku w zależności od siły docisku.
Podatne na pracę”. Dalej: „Dość sztywne deski, które bardzo dobrze dają sobie radę na tyczkach. By-
łem pozytywnie zaskoczony łatwością inicjacji wiraży. Bardzo pewne, stabilne i dynamiczne. Raczej nie
dla lekkich osób” i jeszcze: „Narty idealnie sprawdzają się w bramkach, zwłaszcza tych podkręconych.
Stabilne w skrętach. Wymagają poprawnej techniki”.
dla amatorów?
TAK
INICJACJA SKRĘTU
PROWADZENIE SKRĘTU
TRZYMANIE KRAWĘDZI
ZMIANA PROMIENIA SKRĘTU
PRZEJŚCIE Z KRAWĘDZI NA KRAWĘDŹ
DYNAMIKA
SKUTECZNOŚĆ W BRAMKACH
aktywna
harmonijne
dobre
łatwa
szybkie
wysoka
duża
5.1
4.9
5.3
4.8
4.9
4.9
4.5
pasywna
nerwowe
słabe
trudna
łatwe
niska
mała
101