Table of Contents Table of Contents
Previous Page  97 / 138 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 97 / 138 Next Page
Page Background

| długość: 182 cm | promień: 20,0 m | taliowanie: 115-71-99 |

WRC

Blizzard

gigant

Komentarz:

Po wykupieniu udziałów firmy Blizzard przez właściciela Nordiki wiele modeli nart sporto-

wych tych firm to konstrukcje identyczne. Tak właśnie jest w przypadku prezentowanego modelu WRC

i jego odpowiednika Dobermann GSR. Blizzardy w ostatecznym rozrachunku, punktowo zajęły lokatę

drugą (razem z Völklem), a wszystko za sprawą delikatnych różnic w przygotowaniu (Nordiki miały lep-

szą strukturę). Poczytajcie: „Oooo! Mają fenomenalny ciąg prawdziwych nart sportowych. Dla mnie są

idealne. Prawie jak serwisówki, ale o niebo bardziej przyjazne. Znakomite trzymanie i prowadzenie łuków

na krawędziach” i „Genialny sprzęt! Łatwa inicjacja skrętów. Nie męczą, ponieważ nie są zbyt sztywne.

Jednocześnie stabilne i łatwe w prowadzeniu” oraz „Godne zaufania przy dużych szybkościach. Stabilne

w szybkiej jeździe dowolnej. Dociśnięte fajnie zacieśniają wiraże dzięki dość szerokim piętkom”. Dalej:

„Narty zaskakująco dobrze sprawdziły się w gigancie. Deski, na które wsiadasz i po kilku skrętach już

wszystko o nich wiesz. Super na amatorskie zawody”. Kolejne: „Bardzo dobre, dynamiczne, agresywne

narty. Niesamowicie trzymają na krawędziach i są stabilne przy większych prędkościach. Trzeba je dość

mocno dociskać, ale dają dużą przyjemność z jazdy”.

dla amatorów?

TAK

INICJACJA SKRĘTU

PROWADZENIE SKRĘTU

TRZYMANIE KRAWĘDZI

ZMIANA PROMIENIA SKRĘTU

PRZEJŚCIE Z KRAWĘDZI NA KRAWĘDŹ

DYNAMIKA

SKUTECZNOŚĆ W BRAMKACH

aktywna

harmonijne

dobre

łatwa

szybkie

wysoka

duża

4.7

5.2

5.2

4.5

4.9

5.0

5.0

pasywna

nerwowe

słabe

trudna

łatwe

niska

mała

| długość: 178 cm | promień: 17,0 m | taliowanie: 116,5-71-102 |

Redster Doubledeck 3.0 GS

Atomic

gigant

Komentarz:

Wielkie tradycje firmy Atomic w budowie nart sportowych przekładają się także na wyniki

sklepowych nart gigantowych w naszych testach. Wielu testerów zwracało uwagę na dobre trzymanie

tych nart na twardym oraz łatwość adaptacji. Razem z modelem Rossignol punktowo trzecie miejsce

w grupie. Komentarze: „Narty na bramki branżowego giganta oraz do jazdy przez cały dzień po długich,

dobrze przygotowanych trasach. Mają ciąg i bardzo dobre trzymanie na twardym. Łatwe, pewne i prze-

widywalne. Bardzo fajne. Mogłyby mieć większego kopa na końcu wirażu” i „Dość żwawe i dynamiczne

narty. Jazda na nich sprawia mnóstwo frajdy. Nie są zbyt wymagające, ale jak się je mocno dociśnie,

to potrafią odwzajemnić. Łatwa inicjacja skrętu” oraz „Przyjemne i łatwe w prowadzeniu. Sprawdzają

się bardzo dobrze w szybkiej jeździe długimi skrętami na krawędziach, a zarazem powinna sobie z nimi

poradzić osoba średnio zaawansowana”. Dalej: „Wyjątkowo pewne narty i do tego posłuszne. Pomimo

że wymagają włożenia wysiłku, to dają ogromną satysfakcję z jazdy. Stabilne”.

dla amatorów?

TAK

INICJACJA SKRĘTU

PROWADZENIE SKRĘTU

TRZYMANIE KRAWĘDZI

ZMIANA PROMIENIA SKRĘTU

PRZEJŚCIE Z KRAWĘDZI NA KRAWĘDŹ

DYNAMIKA

SKUTECZNOŚĆ W BRAMKACH

aktywna

harmonijne

dobre

łatwa

szybkie

wysoka

duża

4.7

5.2

5.2

4.6

4.7

4.3

4.7

pasywna

nerwowe

słabe

trudna

łatwe

niska

mała

97