Table of Contents Table of Contents
Previous Page  111 / 118 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 111 / 118 Next Page
Page Background

| długość: 177 cm | promień: 22,2 m | taliowanie: 136-100-120 |

Wolf

Majesty

freeride small

Komentarz:

Narty freetourowe (to takie skitoury, gdzie i zjeżdżanie jest istotnym elementem

wyprawy), które ze względu na swoją lekkość nie mogły w pełni rywalizować z innymi modela-

mi w grupie, gdyż stworzono je do czegoś zupełnie innego. Pomimo to Wolfy zebrały bardzo

pozytywne opinie od większości testerów. Przykłady: „Wyglądają jak szerokie deski allmountain

i tak też jeżdżą. Świetne szczególnie tam, gdzie śnieg jest przewiany lub rozjeżdżony. Zwinne

i szybkie z krawędzi na krawędź. Wszędobylskie” i „Typowe narty freetourowe. Jak na tę ka-

tegorię są dość szerokie, co znacząco poprawia ich wyporność w miękkim śniegu. Typowo

też mniej stabilne przy większych prędkościach” oraz „Niestety zbyt krótkie i przez to nieco

nerwowe. Dla freetourowców w Tatry wręcz idealne”.

SKUTECZNOŚĆ W ŚWIEŻYM ŚNIEGU

SKUTECZNOŚĆ W ROZJEŻDŻONYM ŚNIEGU

ZACHOWANIE NA STROMYM I TWARDYM

POTENCJAŁ ZABAWOWY

DLA KOGO?

duża

duża

dobre

duży

zaawansowany

4.8

3.9

4.3

3.3

mała

mała

złe

mały

początkujący

| długość: 185 cm | promień: 18,0 m | taliowanie: 136-107-125 |

FR Cruise

Monck Custom

Komentarz:

Kolejne narty polskiego producenta. Te wyszły spod ręki i z warsztatu Szymona

Girtlera, który od kilku już lat oferuje mocno spersonalizowane deski do dobrej zabawy na sto-

kach. Model FR Cruise podzielił naszych testerów. Niektórzy uważali, że są to najlepsze narty w

grupie, inni byli nieco bardziej powściągliwi. Przykłady: „Dla mnie petardy! Zwinne i zabawowe,

a jednocześnie można na nich lecieć piecem szybkie linie na otwartych przestrzeniach – czyli

chyba raczej stabilne. W stromym terenie, gdzie jest twardo i trzeba manewrować – też OK” i

„Bardzo dobre narty. Uniwersalne. Stabilne pomimo dużego rockera. Łatwe przy mniejszych i

średnich prędkościach” oraz „Dość ciężkie, więc trzeba użyć trochę siły, ale za to jadą wszę-

dzie, gdzie pojedziesz. Dobre czucie krawędzi i w ogóle całej narty pod nogą”. Po drugiej

stronie usłyszeliśmy: „Tylko do miękkiego śniegu. W trudniejszych warunkach zbyt ciężkie,

powolne i słabo tłumią nierówności”.

SKUTECZNOŚĆ W ŚWIEŻYM ŚNIEGU

SKUTECZNOŚĆ W ROZJEŻDŻONYM ŚNIEGU

ZACHOWANIE NA STROMYM I TWARDYM

POTENCJAŁ ZABAWOWY

DLA KOGO?

duża

duża

dobre

duży

zaawansowany

5.0

4.8

4.2

4.3

mała

mała

złe

mały

początkujący

111